Stavanger

I dag møtte jeg bokbloggeren Henning, mannen bak @henningbokhylle på Instagram og bloggen:

https://miniblogg.no/henningbokhylle

Kjekt å møte mennesker du har skravlet mye med på messenger.

 

 

Været er skiftende. Vi satt på uterestaurant og hadde varme i taket.

 

 

Men så kom varmen fra himmelen og nå er det veldig fint.

 

Kroppen min er litt knipen på krefter så det ble bare lunsj og deretter en tur på uterestaurant før den ville inn og hvile seg igjen.

 

 

 

Vi bor på Clarion Hotel Skagen brygge. Det ligger midt i sentrum.

Vi bestilte superior rom til kr 200,- ekstra for natten, men det er bare et vanlig rom. Kun en stol så bloggeren er henvist til sengen.

 

 

Det er litt annerledes å bo på hotell under coronatilstander. Man må booke tid for både frokost og kveldsmat og det er ingen buffet. Maten blir derfor ikke helt som det ellers vil være. Kveldsbuffeten bruker jo å bugne av både bakte og rå grønnsaker. I går fikk vi kjøttkaker med tilbehør og cæsarsalat. Frokost eggerøre med pølser og kjøttboller, men også vanlig pålegg. Man kan spise så mye man vil.

Ellers tenker man ikke så mye på virus. Det er mange mennesker ute, smekkfullt på hotellet og når vi spiste på Egon. Men ser jo at folk spriter hender og det er ikke alle man får sitte på fordi man skal holde avstand.

Jeg ser jo sjøen så jeg kan ligge her og innbille meg at jeg er på cruise. Jeg hører jo bølgene også.

I morgen er det nytt møte.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg