Søndag

Ja det er søndag i dag.

Dagene kommer og går i en forrykende fart.

Jeg lurer på hvor de blir av.

Været kan vi ikke klage på.

Vi ble invitert på kake i dag for minstevennen vår er 6 mnd i dag.

 

 

Nå suser der bra i elva der borte.

Nesten bra det er litt kaldt om natta så det ikke går for raskt og blir flom.

Jeg sitter ute og leser.

 

Men middag må vi ha.

Jeg har tatt opp en flintsteik fra fryseren.

Jeg tror den er fra 2021.

Utgått dato, 25 kroner.

Nå må jeg ha en tømme kjøleskapet uke.

Poteter ble skjært i skiver og fikk vende og vri litt på seg i posen til flintsteika.

Var vel ikke det kjempelurt?

 

Så la jeg de i bunnen på airfryeren.

 

La flintsteika på toppen, satte på 200 grader,10 min, snudde steik og poteter og 10 min til.

 

Jeg hadde et kålhode som må brukes, derfor lagde jeg kålstuing.

Dette ble veldig godt.

Nå er gubben på vei ut dørene igjen.

Bare ei natt borte denne gangen.

Hvis ettermiddagsvinden har roet seg litt, vil jeg ut igjen.

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg