Som en programmert robot jeg

 

 

Turistskip på Åndalsnes i dag.

Kan se ut som det er en Aida. De er her ofte.

Jeg skulle til Spjelkavika.

En venninne kjørte.

Noen ganger må en bare på jentebytur

Det var vakkert utover fjordene.

Vi kom frem en time før avtalen min og nådde nesten å handle det vi skulle.

 

Her var det et lite drama.

En hadde kastet seg naken ned foran en mann.

Og en annen kastet klærne og eglet seg innpå han.

Hvem som vant vet vi ikke, for vi gikk.

 

Et par nye topper er kjærkomment.

 

Fint å ha med seg støttekontakt på slike steder.

Venstre, venstre, opp her, høyre.

Jeg er som en robot, går dit jeg blir programmert.

Bra å ha med en som holder stø kurs og leder vei.

Jeg virrer jo rundt som en lettskremt høne.

Klukk klukk

 

Jeg fant denne fine dressen til veslejenta i familien.

Jeg har ikke kjøpt så mye til henne enda.

 

Lunsj på Jordbærpikene.

Spør meg ikke hvor det er hen.

Opp her, bort dit, ett eller annet.

Og så hjem igjen det bars.

Tresfjordbrua

 

Ble en tur innom Asiabutikk og helsekost.

Litt krydder, himalayasalt og soyasaus og litt til.

Take away ble det også.

Da ble gubben svært fornøyd.

Ja jeg også, som slapp å lage mat.

Fin dag ble det

I dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg