Slik ble det i dag

 


Dagen i dag, var enda en snødag.

Ihvertfall fra morgenen.

Vinteren vil ikke helt reise, men ryktene sier at neste uke er det takk og farvel.

 

Gubben skulle til tannlegen i dag klokka 9.

Så hadde jeg booket avtale med frisøren 10, så da ble jeg bare med.

Jeg spurte pent om jeg kunne sitte hos frisøren og vente.

Jeg var hjertelig velkommen.

Hun foreslo til og med at jeg kunne ha litt høytlesing for dem, men jeg stod over det.

 

Det er konfirmasjon i helga.

Da må vi jo fiffe oss opp litt.

Jeg farger ikke hår, men bleker noen striper for å løfte det litt.

 

 

Se der ja.

Nå har gubben kommet også….. med tennene i behold, så langt.

 

Mens gubben blir klippet, tyr jeg til Township.

 

Ferdig.

Hjemme igjen, høljer det ned. Ikke noe utelesing.

 

Det er derfor en god grunn for å krype ned i godstolen ihjel.

Gubben har begynt på bok 2 i Erla-serien til Pernilla Ericson.

Leseeksemplar fra Harper Collins. Jeg skal begynne på bok 1, Spor, nå i mai.

 

Tutta har krøpet inn i dusjen.

 

Selv sitter jeg på leserommet mitt, med bok 4 i serien til Sven Petter Ness. Leseeksemplar. God krimserie. Bok ferdig lest.

 

Sønnen sendte meg melding i går at vi kunne få levert sushi fra Sabrutra til Åndalsnes.

Jeg kastet meg over iPaden og bestilte.

 

 

Da er det sushi og tv-kveld.

Du verden hvor godt vi har det.

Og i morgen får jeg dommen fra stoffskiftelegen om prøvene mine etter diettrundene.

Jeg skrev brev til fastlegen i dag også og fikk svar med en gang.

Mer om det i morgen.

Nå skal vi nyte kvelden her.

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg