Ser du ?

 

 

Tror du jeg ser noe nå?

Med øynene igjen?

Har du merket deg at det er lett å lukke øynene, for det vi ikke vil se?

Ofte gjør vi det ubevisst.

Noen oppdagelser er nemlig ubehagelige.

Kanskje har vi klagd over at noen snakker bak ryggen vår, for så å oppdage at vi gjør det samme.

Eller vi diskuterer ivrig for det vi mener og anklager motparten for å være sta.

Det er ikke lett å se seg selv ærlig og oppriktig.

Det kan være innmari vanskelig.

 

Selv blogger jeg jo alskens gode råd.

Om hvordan man skal reagere på ditt og på datt.

Jeg har svar på absolutt alt.

Tror du at jeg får til alt selv?

Nei, jeg får meg en selvpålagt ørefik både titt og ofte.

 

Av og til vil jeg bare lukke øynene og ikke se.

Vi er mennesker, ikke roboter.

Vi har bagasje, vi har ting som trigger oss, som berører oss.

Vi har følelser.

La oss så godt vi kan, prøve å være snille med hverandre.

Husk at alt er energi.

Sender du ut gode tanker, har større sjanse for en god løsning.

Gi meg et smil.

I dag

 

2 kommentarer
    1. Nei, hjelper ikke lukke øynene. Av og til må man heller lukke HODET 🙂 Det hjelper.. Jepp, helt klart gode vibber er best, for en selv også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg