Reiser planlegges

 

For en dag. Det er sommer ja.

 

I dag har jeg vært reiseorganisator.

Booket fly til London når jeg skal på kurs igjen.

 

Og fly til Sydney neste år.

Jeg hadde lyst til å fly business, men det hadde ikke lommeboken lyst til.

Men vi valgte Emiratene for da bestiller vi gjennom Rccl, Tove i Cruise  & Travel fikser.

Skal visst være litt mer komfort.

Det er jo over et døgns reisevei.

Nå skal Tove finne et hotell for oss i Sydney, to netter og da er alt på plass.

Jeg vil ha to netter der før cruiset starter så jeg vet jeg kommer frem, om det skulle være forsinkelser.

 

Sparepengene mine flyr de også, så nå blir det sild til middag ja.

Vi lever ganske nøktern til vanlig. Vi flyr ikke hele tiden.

 

Nå skal jeg lese Kristin Hannah, for den har ventet en stund.

 

Siden det var så fint vær, dro vi til Eggen for å spise soft is.

Det var fint der oppe ja.

 

 

Men de hadde ikke soft is, så vi dro ned igjen.

 

Det ble kaffe og softis på Tindestua istedetfor.

Nå har rumpa seget ned i godstolen på balkongen.

Her blir den helt til leggetid, tenker jeg.

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg