Pust pust kjerring

Pust pust.

Å være superorganisator er hardt arbeid.

 

 

 

 

Først måtte jeg hjelpe gubben med identifisering på nettbanken.

Deretter var det å få lastet ned og tatt i bruk bankidapp.

Han har jo ventet så lenge at fristen snart er ute.

Man får ikke bruke mobil lenger uten app.

Men nå er alt det i boks.

 

 

Så vil han jo være med til Australia.

Og det er ikke enkelt.

Scanne pass blant annet.

Vanskelig å få lest det.

Og så bilde uten skygger og refleksjoner.

Jeg kjente til slutt at stresset fylte hele magen.

Men vips der kom det.

Og der forsvant det.

Og begynn på nytt.

Og der ble det i orden og han har innreise.

Så datt en tanke ned.

Hva med New Zealand?

Jeg ringte Celebrity cruises men de ville ikke svare på den type spørsmål.

Utenom at jeg fikk beskjed om at hvis ikke alle papirer var i orden, fikk jeg ikke gå ombord.

Pust stønn

Men Google trådde til.

New Zealand har chat og der svarte de på sekundet at her er linken.

Og det var så enkelt.

Her ville de bare ha navn og adresse og passnummer til oss begge.

Og 214 doller, dvs 2479 nkr.

Så det er ikke bare cruise og fly som koster, Neida det strømmer på.

 

Nå er vi inne i siste innspurt.

Jeg bruker kredittkortet, Strawberry, betaler delsum og betaler så inn igjen.

Neste år har vi derfor mange hotellnetter gratis.

Slik er det, jo mer du bruker, jo mer får du, haha.

Vi hadde 2-3 netter før jeg betalte tur til Mogan i desember.

Og når cruiset er betalt, blir det flere.

Da har vi ihvertfall litt bonus, fremfor å overføre via nettbank.

 

 

Jeg planla å fortsette på regnskapet mitt, men nå blir det hvile istedetfor.

Ja, det er sant ja, det må jeg fortelle.

Allerede har jeg fått svar på appleservice.

Vi leverte den onsdag og i dag fikk jeg Mail om at den kan ikke repareres.

Jeg hadde forsikring og får ny for en egenandel kr  390,-

Garantien ville nok ikke dekket det, for jeg har sikkert mistet den ned.

Fint med ny, men da blir det litt styr å få alt på plass igjen der også.

Håper den var sikkerhetskopiert.

Det er hardt arbeid å være hjemmeværende.

Men vi har det vel godt, bare velstand.

Jeg er rimelig bortskjemt.

Og jeg synes faktisk jeg er flink til å ordne opp.

Nå er det avslapping.

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg