Periode 3, del 2, diett 7

 

Ja, nå er jeg kryptisk her.

Men det er enkelt.

Gubben er inne i andre del av de tre periodene han har igjen å jobbe.

Og jeg er i gang med ny diettrunde.

Ble bare 3 uker mellom denne gang, for å få inn 2 til, før vinteren.

Vi blir jo mye på reisefot, derfor ingen tanke på diett, pluss at kroppen skal få pause.

Den skal heller få bevegelse.

 

Det regner noe grenseløst

Snøen er faretruende nær og jeg hater det.

Sønn med familie var hjemme i helga og heldigvis kom jeg hjem så jeg fikk en dag sammen med de.

Og heldigvis kom de seg trygt hjem også.

Jeg kan ikke fordra snø og kulde, men prøver å la være å ha fokus på det, for det hjelper ikke.

Jeg skal være her hjemme i ro, ut november, så det blir sikkert en kjedelig blogg fremover 😂😂

Jeg på healingrommet mitt, pus på badet.

Heldigvis kjeder vi oss ikke og vi har mye besøk.

Og oppgaver som må gjøres, ja ihvertfall jeg.

 

 

Jeg har også tre bokomtaler som skal skrives, i tillegg til Lillasjelord.

Det må vente til i morgen.

Boken til høyre skal jeg begynne på.

En forfatter jeg liker godt og gleder meg til.

Ja, nå gleder jo jeg meg til alle jeg stabler opp, men noen gir meg mer varme i hjertet.

 

Dag 1 på diett valgte jeg meg blå.

Men jeg kuttet ut kveldsmåltidet.

 

Istedet tar jeg 40 gr grønnkål og 1/2 chili, i suppa.

Jeg plusser på med 1 dl mer vann og deler det inn i to måltider.

Jeg kommer til å trikse litt sånn med oppskriftene fremover.

Jeg har ikke vært sulten i dag og jeg har vært opptatt, så frokosten ble først klokka 17.00.

Det blir derfor ikke lenge mellom måltidene i dag.

 

Det har vært en spesiell dag for meg i dag.

Å ta ned ord fra noen som har gått bort, er veldig rørende og tårene renner lett mens jeg skriver.

Jeg kjenner nærværet fysisk på kroppen.

Det er en stund siden jeg har gjort det nå, har holdt det litt på avstand.

Men nå er jeg klar og forstår at dette er noe jeg bare må gjøre.

Ordene skal dere få lese en annen dag, for jeg har fått lov å dele de. ❤️

I tillegg skal jeg ta mer i bruk kreativiteten min og utvikle den, for å se om jeg kan etterhvert få til noe fint.

Livet er faktisk ganske så spennende, selv om man kjører sakte.

I dag

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg