Påskekos

 

Da er det snart påske.

Da går det mot vår.

Alt våkner til liv igjen ute.

Fuglene synger og fargene kommer tilbake.

Og jeg elsker dette.

 

Å kjenne vårluften er bare nydelig.

Jeg er ikke glad i vinter, kulde og mørke.

Når våren kommer kryper jeg ut av hiet mitt akkurat som bjørnen.

Om noen få år bil vi nok være i lengre perioder i varmere strøk.

Vi vil rømme unna vinteren.

Jeg er takknemlig for at vi har muligheten.

Jeg har savnet det veldig nå når vi har vært forhindret fra å dra.

Vi har bestilt to uker i november og krysser fingrene for verden da er mer normal igjen.

 

Heldigvis har jeg lykkepillene som kommer i postkassa.

De skaper engasjement og glede.

Jeg føler meg derfor privilegert og svært takknemlig.

Så håper jeg helsa holder så det blir nye turer senere.

Denne påska blir Ihvertfall hjemmepåske.

Sjokolade, bøker og krim på tv.

Fredelig, trygt og godt.

Takknemlig

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg