Ord er energi

 

Dette bildet er et eksempel på hvordan jeg jobber når jeg skriver. Jeg hadde tenkt å tekste et nytt bilde til denne bloggen, men når jeg åpner PIcasa lyser dette mot meg og jeg kjenner at dette er det som insisterer på å være med i dag.

Hvorfor vet jeg ikke, om det stemmer vet jeg heller ikke, men jeg følger bestandig den magefølelsen. Jeg får meg ikke til å bytte det ut, for da stritter det imot inni meg.

 

 

Jeg har så vidt begynt å lese en bok som heter medisinsk klarsynt.

Den er skrevet av Anthony William.

Han har helt fra han var 4 år hatt en stemme som prater til han om folks helse.

Han ser hva som feiler folk og hva de må gjøre for å bli frisk.

I det han våkner en søndag morgen, hører han en eldre mann snakke.

Han sier: ” Jeg er den høyeste ånd. Det finnes ingen annen ånd over meg, bortsett fra Gud” Han blir jo redd og sjekker overalt hvor denne stemmen kommer fra, men det er ingen der. Om kvelden når hele familien spiser, ser han en fremmed mann bak stolen til bestemoren. Han forstår at ingen andre ser han. Kort fortalt sier mannen at han skal gå bort til sin bestemor, holde hånda på brystet hennes og si lungekreft. Som fireåring visste han ikke hva det var og han måtte prøve flere ganger for å si ordet riktig. Alle ble forskrekket og bestemor, som i utgangspunktet følte seg frisk, gikk til legen og fikk konstatert lungekreft.

 

Jeg leser alle slike bøker med en sunn skepsis.

Det er aldri sånn at alt er likt for alle.

Samtidig leser jeg med åpenhet for å se om noe “taler” til meg.

Jeg ble anbefalt boken av en Lillasjelfølger.

Årsaken bak at jeg nå tar fatt på boken, kan det hende jeg en gang forteller.

Foreløbig er jeg på utforskingstadiet og vil se hva som skjer før jeg tar dere med ut på eventyr.

Det har gått litt tregt å komme i gang, for jeg har jo så mange spennende bøker som venter.

Men jeg følger stemmen i hjertet og i dag fikk jeg en veldig trang til å åpne boken.

Jeg må ikke lese alt på en gang, men lese når det føles riktig.

Etter noen få sider, blir jeg plutselig så grepet at tårene renner.

De som er vant til å jobbe med energi, kjenner dette.

Når det plutselig kommer en sterk bekreftelse inni deg og du kjenner at noe er riktig.

Jeg tenker da på at jeg er blitt ledet til å skrive Lillasjelord, både personlige og fra den andre siden.

Ordene daler ned i fingrene mine og jeg får tilbakemeldinger på at det er sterk healing i de.

 

Åtte år gammel begynner William å stille spørsmål til denne stemmen.

Sitat: Hvem er du? Hva er du? Hvor kom du fra? Og hvorfor er du her?

Ånd svarer: “Først vil jeg fortelle deg hva jeg ikke er. Jeg er ikke en engel. Og jeg er ikke en person. Jeg har aldri vært et menneske. Jeg er heller ikke en åndeveileder.

Jeg er et ord.”

Jeg blunker fort og forsøker å forstå dette. Men det eneste jeg kommer på å spørre om, er: “Hvilket ord?”

Ånd svarer: “medfølelse”

Jeg er ikke så sikker på hva jeg skal svare. Men jeg slipper å si noe. Ånd fortsetter å snakke. “Jeg er bokstavelig talt den levende essensen av ordet medfølelse. Jeg sitter ved Guds fingerspiss”

“Jeg skjønner ikke dette, Ånd. Er du Gud?”

“Nei”, svarer stemmen. ” Ved Guds fingerspiss sitter det et ord, og det ordet er medfølelse. Jeg er dette ordet. Et levende ord. Det nærmeste ordet til Gud. ”
Jeg rister på hodet. “Hvordan kan du være bare et ord?”

(Og så kommer det som griper tak i meg og får tårene frem)

“Et ord er en energikilde. Visse ord rommer stor makt. Gud lar lyset flomme inn i slike ord som meg, og gir oss livets ånde. Jeg er mer enn et ord. ”

“Finnes det flere slike som deg”, spør jeg

“Ja. Tro, håp. Glede. Fred. Og flere. De er levende ord, alle sammen, men jeg står over alle andre, for jeg er nærmest til Gud.”

“Snakker disse andre ordene også til folk?”

“Ikke slik som jeg gjør til deg. Disse ordene blir ikke hørt gjennom øret. De lever i hver enkelt menneskes hjerte og sjel.

sitat slutt

 

Alt er energi, derfor er også ord energi. Healing er energiformidling og kan overføres på mange vis.

Lyd, lys, farger, berøring, ord

Alt brukes til healing.

Hvert et ord har nok sin frekvens akkurat som de andre healingenergiene.

Etter å ha lest dette, blir det enda mer meningsfullt å skrive personlige Lillasjelord til medmennesker.

Jeg er ydmyk og takknemlig, for å bli gitt ordene som jeg kan formidle videre.

I dag

 

Jeg har kjøpt boken selv og trenger derfor ikke å merke med reklame, i følge markedsføringsloven.

Anthony William kommuniserer med en høyere dimensjon i sitt arbeid som medisinsk klarsynt. Han gir klientene sine en svært presis diagnose, som legene senere har kunnet bekrefte. En ytre stemme i øret forteller ham hva som feiler den som oppsøker ham. I Medisinsk klarsynt forteller han hva 25 år med klarsynt medisinsk arbeid har lært ham om den grunnleggende årsaken til en lang rekke kjente sykdommer. Mange årsakssammenhenger er nye og vil heller ikke bli oppdaget av vitenskapen på flere tiår, hevder han. Med overraskende ny viten, konkrete råd om behandling og utrolige klienthistorier.
Forfatter: Anthony William
Undertittel: Om sannheten om sykdom og helbredelse
Språk: Norsk (bokmål)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg