Nye rom åpenbares

Det er som om nye dører har åpnet seg

Nye rom åpenbares

Nye historier blir fortalt

Ordene og bildene daler ned

Hvor merkelig er vel ikke det?

 

Det er som om jeg er blitt gitt tilgang til noe nytt

Som om det drysser ord ned i hodet mitt

Historier blir fortalt meg

Skal tro hvor de kommer fra

Jeg vet at jeg må lytte

Jeg vet at jeg må skrive

Jeg vet at jeg fortsatt må følge stemmen i hjertet mitt

Det er så forunderlig hvordan det leder meg

 

Jeg har lært meg at det å være meg selv, det er nok

Jeg trenger ikke streve for å gjøre alt riktig

Jeg må leke mer, er jeg blitt fortalt

Akkurat det vet jeg ikke helt hvordan jeg gjør

Kanskje er det neste steg

Vel, ikke noe stress, sier stemmen, bare gjør det som føles riktig

Steg for steg, gjerne ministeg, i ditt eget tempo, når det passer deg

Slipp ordene fri igjen, du har vært litt bundet

Tiden er inne til å ta opp igjen arbeidet

I tiden med stillstand har nye dører åpnet seg

Bare vær deg selv

I dag

ps, litt kryptisk fra fruen i dag, men gir mening for meg. 😇

2 kommentarer
    1. Fint å lese.Virker ikke alt for kryptisk, har lest fra oppholdet ditt og det var spennende og gir også mening i det du skriver her. Hørte gjennom videoen du la ut også. Setter pris på at du deler. Og uansett, det både å følge hjertet sitt og det å leke, tror jeg på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg