Når panikken tar en

 

 

Jeg gremmes noen ganger over hvor pinglete jeg er.

Jeg vet at mye av det skyldes at jeg har ikke så mye energi.

Det gjør at nye ting som skal læres, føles som store fjell å forsere.

Jeg som egentlig har lett for å lære og har vært uredd, ihvertfall til nå de siste årene.

Nå får jeg lett panikk hvis jeg må lære noe nytt.

 

Jeg har en ipad jeg bruker til det meste, samt en eldre pc.

Jeg har lenge hatt planer om å bytte ut pcen med en laptop med dockingstasjon.

Da kan jeg bruke den som en stasjonær men ta den med meg på reise.

Av og til synes jeg at en windows pc er bedre en ipaden, men det er sikkert bare tull.

Jeg vil ha en pc med webkamera og headset som jeg kan bruke til livesendinger.

Jeg skulle  til Arthur Findlay college nå i mai.

Det blir jo ikke noe av.

 

SNU, The spiritualist National Union, er de som driver skolen.

De har en medlemside, der de kjører livesendinger for tiden.

En fantastisk mulighet til  å høre flinke lærere forelese.

Og ikke koster det mye heller, 21 pund for et år.

The Spiritualists’ National Union (SNU) is a religious charity that supports Spiritualist Churches all across the United Kingdom, including the training of spiritual healers, spirit mediums, public speakers and teachers.

Jeg hørte på en direktesending, åpen for alle, her en kveld.

En transemediumdemonstrasjon som var fantastisk.

Men så klønete jeg da var, klarte jeg ikke å melde meg inn.

I dag fikk jeg til det og logget meg på for å høre en forelesning.

Det gikk på Zoom, som er et videoklasserom.

Det var da panikken tok meg vet dere.

Hjelp, kan de se meg live, hvor snakker jeg , hvor skriver jeg, det er på engelsk, hjelp, hva gjør jeg.

Når læreren begynte å koble inn den ene etter den andre og jeg så de på skjermen, da steg panikken.

Enda jeg hadde nektet Zoom tilgang til kameraet på ipaden.

Da kan de jo ikke se meg.

Likevel logget jeg meg av i full fart for å forsikre meg at jeg ikke ble spurt om noe. og ikke visste hva jeg skulle svare.

 

Likevel forstod jeg at nå må noe gjøres.

Jeg kan ikke sitte her og sløve ned og ikke tørre.

Sporenstreks gikk jeg inn og bestilte meg pc.

Jeg tenker at med en bærbar med headset og webkamera, da blir det enklere.

Nå har jeg tenkt på dette i månedsvis men ikke fått ut fingeren, fordi jeg gruer meg til at jeg må venne meg til noe nytt.

Når jeg får den nye pcen skal jeg også lære meg å lage film på youtube, Lillasjelkanal.

Der kan jeg lese opp bloggen min, ha bokmøter, lage filmer med bilde og tekst, osv

Det innebærer at jeg må lære hvordan jeg skal gjøre det.

Hadde jeg kunne betale noen for å komme og undervise meg, hadde det vært det enkleste.

Det er så mye lettere når noen kan vise en.

Men takket være den virusdritten, kom jeg ihvertfall et steg videre.

 

Snu har så mange fine forelesninger som jeg gleder meg til å følge.

Jeg så at det var forelesninger når det gjelder spiritual art også.

Jeg vil jo lære mer om det, da jeg fortsatt er i startfasen der.

Men da må jeg jo tørre å være med.

Hvis ikke, kommer jeg ingen vei.

Hvis vi aldri tør, da kommer vi ikke videre.

Da blir vi stående på stedet hvil og det er ikke sunt på noe vis.

Vi må utnytte de mulighetene vi har.

Jeg ønsker meg mot og styrke

I dag

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg

Follow