Nå må du stå opp

 

Nå må du stå opp

Jeg vil ikke

Ja men du har sovet så lenge

Jeg vil ikke opp

Du vet du har ikke godt av å sove for lenge

Ja det vet jeg

Står du opp da?

Nei

Du vet du blir tung i hodet?

Ja

Du vet du blir tung i kroppen?

Ja

Og lett irritert og nedstemt?

Ja

Og likevel vil du ikke stå opp

Nei, jeg orker ikke stå opp, jeg vil bare ligge her

 

Tror du det er et barn jeg snakker til?

En ungdom?

Nei, slik snakker jeg til meg selv hver morgen

Kom tilbake når sola har snudd og det går mot vår

Jeg vil bare sove litt til

I dag

4 kommentarer
    1. Fint satt ord på det her… Sliter i grunnen med å sove så ligger ikke så lenge.. Men noen ganger må man snakke til seg selv i ulike situasjoner ja.. Ønsker deg en fin dag videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg