Nå er det nok

Nå er det nok ja.

Her er juletreet kommet på fot og har fått på lys og stjerne.

Mer blir det ikke i dag.

 

 

Jeg har nemlig strøket 10 skjorter.

Ikke perfekt men bra nok for meg.

9 kortermet og 1 med lange ermer.

Jeg skulle egentlig stryke noen juleløpere, men jeg har jo denne regelen om at litt er mer enn ingenting.

Derfor tenkte jeg at ei skjorte kan jeg ta.

En til kan jeg ta.

En til kan jeg ta.

En til kan jeg ta.

En til kan jeg ta.

En til kan jeg ta.

En til kan jeg ta.

En til kan jeg ta.

En til kan jeg ta.

Da kan jeg ta den siste også.

Nå er det ikke flere.

 

 

 

Denne her er som hunden i The julekalender.

Den ligger der hele dagen, ser så vidt opp.

Må skal jeg gjøre det samme.

Jeg skal hvile resten av dagen.

Kanskje blir det pyntet i morgen etter at jeg er ferdig med besetningene på Lillasjelord.

Kan ikke love mer skriving før jul, men er vel fint å få personlige ord på nyåret også?

Bare ta kontakt, så avtaler vi.

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg