Mogan, dag 7

 

Siste dag i Mogan.

I dag var det marked og vi ruslet ut etter frokost.

Rart med julepyntingen og sommer, blir liksom feil for oss nordboere.

Jeg elsker å rusle rundt i gatene her.

Det er bare så fint, både til lands og til vanns.

Massevis av restauranter så man kan sitte og se på folket og slappe av.

 

Her kommer et knippe bilder fra den lille turen.

 


Se på det digre treet. Det er så flott.

 

 

Markedet er kjempestort. Det er boder overalt.

Og alle vil selge for enhver pris, selvfølgelig.

Det er jo levebrødet deres.

En var ekstra fornøyelig i dag. Han kjente nok igjen dialekten vår,  for han ropte “Jeg har spist fiskeboller i Molde”.

Senere så jeg på en kjole og jeg dro på at den var for liten for meg, men nei den passet stooooooor amerikansk dame så den passet nok. Og den ville også passe en elefant 😂😂😂😂 Det ble ikke noe salg. 😂😂

 

Vi tok en pitstop på moloen.

På andre siden ser dere hotellet

 

Men disse tok kaka.

Jeg lo og lo og enda mer når jeg hørte de snakket finsk.

Se, sa jeg til gubben. Julenissene fra Finland er på kickoff før de skal dele ut julegavene 😂😂

 

Se på denne lille fine som står og skinner så fint alene.

Siste solnedgang for denne gang.

 

Takk for oss for denne gang.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg