Mogan, dag 5

Vi koser oss her i Mogan.

Ser det ikke sånn ut sier du?

Den alvorlige minen er fordi jobben er krevende og det røyner på.

 

Dere ser her hvor krevende det er.

 

Men enkelte er blid likevel

Calamaris i dag også, frityrstekt denne gang.

 

Det pyntes til jul. Samarbeid. En holder trådene til pynten og en henger den på. Sysselsetting er fint.

I dag gikk vi opp på takterrassen.

Her er det deilige, tykke puter på solsengene.

Man skulle tro jeg var så polstret at jeg ikke blir berørt av harde solsenger, men slik er det nok ikke.

Utsikten er som på et cruiseskip.

På klippen der ligger Vistamar, dit skal vi i mars.

Suite Princess heter det nederste hotellet.

Der har vi vært flere ganger.

Anbefaler begge.

Det er all inclusiv hoteller, suite Princess er et voksenhotell.

 

Vi har ikke vært på badestranden enda, men det er fint å bade i sjøen ved hotellet.

Jeg har bare ikke fått kommet i gang, kroppen er ikke helt i slag, type ustabil.


Et underlig styr, en hel føljetong, har det vært med fruen og dynen. Først en diger dobbeldyne og da får fruen klaustrofobi. Hun må ha beina ut ett på hver side. Du verden hvor sær man blir. Hun fikk jo to dyner, men dagen etter hadde de tatt tilbake en, skrekk og gru. Men nå er alt i sin skjønneste orden og fruen får luftet tærne om natta og sover så godt.

Vi har størst balkong. Derfor samles vi alle her før middag til et glass sprudlende. På butikken kjøpte vi to flasker hver, inkl 2 glass, til 18.95.

De har vi merket med navn.

 

 

Hold deg unna vaskedame. Ikke ta glassene våre.

De har masse spennende tapas til middag, nye hver dag. Røkt sverdfisk, squash med tomat, grønnsaksamosa, stekt ost, potet med laks, skinke og ost og noe gulrotgreie.

 

Etter middag var planen å gå en tur ut for en kveldsdrink, men jeg måtte melde avbud. Kroppen min er ikke samarbeidsvillig. Jeg får være glad for det jeg får til. Og jeg skal ha et par timer sammen med Ruth Galloway og iPaden og det er et fornøyelig selskap. Jeg er svært glad i denne serien, så jeg og Ruth skal ha det hyggelig vi.

Takk for i dag.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg