Mogan, dag 2


Mogan svikter ikke.

Det er så fint her.

I går kveld når vi satt ute, var det stille og fredelig på tross av alle restaurantene her.

Maten er god.

Masse god tapas, variert med kjøtt og grønnsaker og de steker kjøtt og fisk etter ønske.

Frokosten var også godkjent.

 

Biblioteket er på plass, men lite blir nok lest.

Jeg er ikke noe solsengmenneske.

En god stol i skyggen er mer meg.

Men litt må jeg jo for selskapets skyld og den gode boken.

 

 

 

Noen venter utålmodig på at ølservering starter.

Vi er vant til allinclusive så det er fare for at vi går uten å betale.

Vi har ansatt, les truet en regnskapsfører som skal holde på kontroll på oss og hvem som betaler hva.

Foreløpig tar han det rolig og slapper av på solsenga mens vi damer maser om både det ene og det andre.

 

 

Vi sendte karene ut på shopping når de begynte å bli rastløse etter å lete etter nye vannhull.

De skulle også finne en egnet lunsjrestaurant.

Så skulle vi damer komme etter.

Vi drar avgårde.

Karene er lokalisert ved stranden og vi går ut fra at vi går til dekket bord.

 

 

 

Over broen og gjett hva som møter oss.

 

 

Restaurant? Sier min bedre halvdel. Nei, det kunne de ikke finne for det ble aldri bra nok for oss uansett.

Ja bildet viser tydelig hvor ivrig de var etter å bortforklare.

 

 

Jeg tok sjefsrollen.

Jeg dro de med meg bortover strandpromenaden.

Sonderte alle restauranter.

Men når vi kom til enden, kommanderte jeg de tilbake til en av de første.

Der borte er hotellet.

 

Mango mojito.

 

Pizza Diavolo

 

Salatgutta skryter av å ha blitt så sunn.

 

 

Ost og skinke, litt mye ost uten brød kanskje.

 

Flott?

Ser ut som banan, men tror ikke at det er det.

 

Mye spennende frukt og grønt.

Digre løk og søtpotet.

Det går mot kveld igjen.

Nå skal vi ha sprudlende på balkongen før vi går til middag.

Fin dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg