Marit Reiersgård, Paradisbakken

 

Marit Reiersgård, Paradisbakken

Fått av forfatteren

 

Marit Reiersgård, Jenta uten hjerte

Marit Reiersgård, Stolpesnø

Bok 3 i serien og Reiersgård kommer med ny bok så jeg må få lest 3 og 4.

Da var den lest og nå sitter gubben på stua og leser den. Nummer 4 blir med på ferie i mars og da er vi klar for den nyeste.

 

Jeg ble ikke sugd inn i historien på samme måte som med de to forrige. Det tok litt tid, var litt lite som skjedde, litt om og men.

Men etterhvert som jeg kom inn i historien og ble kjent med alle personene ble det spennende.

Mange nye vendinger underveis, det er bestandig gøy. Og ikke enkelt å gjette hvordan alt hang sammen.

Reiersgårds bøker anbefales alle som liker vanlige krimbøker, med det mener jeg krimgåter uten det groteske og ikke høyspenning hele boken igjennom.

Jeg og mange med meg, koser oss med den type krim og neste måned, skal jeg lese Det de døde vet, bok 4.

 

 

fra omslaget:

Det er nesten 25 år siden Camilla Carlsen ble funnet drept ved stien i det lille skogsområdet midt i Paradisbakken. Saken ble aldri oppklart. Nå gjør Drammens-politiet en ny gjennomgang i håp om at de med nye øyne og nye metoder skal finne en løsning på saken. Camillas beste venninner har alle vært inne til avhør på nytt; nå møtes de på et utested for å diskutere opplevelsen og minnene fra den gang.

Ved baren står en mann og kaster lange blikk mot May, en av venninnene. May går ut for å ta en røyk, mannen følger etter. Morgenen etter blir hun funnet drept i et utstillingsvindu. Måten liket er plassert på forteller at drapspersonen vil sende en beskjed. Politietterforskerne Bitte Røed og Verner Jacobsen må forfølge både fortidens spøkelser og nåtidens ferskere spor.

 

 

 

Februar:

Lesestabel februar, Tema bøker i serie

Kristin Hannah, Herfra til evigheten 

Jens Henrik Jensen, Gladiator

 

 

 

Januar:

Bøker lest, gubben og jeg, januar 24, 10 bøker

 

 

 

Favorittbøker 2023, 22 bøker

10 favorittkrimbøker 2023

 

Favoritter, topp 6 romaner, 2023

 

Jeg ønsker alle hjertelig velkommen til siden min:

http://Www.Facebook.com/Lillasjel

Insta:

#marianntokle

 

Meld deg gjerne inn i bokgruppen jeg åpnet på Facebook. Der er det åpent for den som vil dele, både lesere, bokbloggere, forfattere og forlag.

Bokinspirasjon for alle.

https://www.facebook.com/groups/3708195432531753/?ref=sh

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg