Lille stjerne

 

Hva vil du si meg lille stjerne

Jeg ser du lyser så fint i mørket

 

Takk, vakre du

Hvis du ønsker det, kan jeg flytte inn i deg

Da vil du lyse også.

 

Vil jeg lyse?

Hvordan skal vel det kunne skje?

 

Jo du skal først se hvor vakker du er.

Så skal du se deg rundt og se alt det vakre som omgir deg.

Du skal gjøre tankene dine gode.

Du skal sende de ut i luften.

Sender du dem til meg, skal jeg love å sende de videre.

Så skal du åpne hjertet ditt for kjærligheten.

Kjærligheten til alt levende.

Du skal gi og du skal ta imot.

Du skal anerkjenne hele deg.

Alt som har vært vanskelig, skal du si deg ferdig med.

Du skal omfavne deg selv og leve i kjærlighet og godhet.

Da vil jeg flytte inn i deg.

Da vil du stråle som den vakreste stjerne.

Da vil du lyse opp for andre som enda ikke har funnet sin stjerne

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg