Les høyt

For noen måneder siden hadde jeg en øvelse der jeg ba om at det ble skrevet positive ord.

Ord som speilet det folk ønsket seg selv om det ikke var helt realistisk.

Les disse ordene og kjenn etter hva de gjør med deg.

Kjenn inni deg hvor godt det varmer.

Lag det gjerne dine egne ord om egne ønsker.

Lat som om det gode allerede har skjedd og les de når det butter litt imot.

Gode ord til hjernen frigjør gode hormoner som er godt for kroppen vår.

Det kan ikke løse en fra tunge sorger eller store traumer, men gi en noen minutters ro i kroppen.

Takk til alle som delte sine ord.

I dag

 

 

 

Jeg er så takknemlig for at jeg er frisk og i god fysisk form. Alt går på skinner i livet mitt nå. Det som nå skjer er er tilpasset mitt beste, på alle plan. Sånn er det med den saken.😊👍💚

 

Har en fantastisk kjæreste som er så god og snill mot meg 🥰❤️

 

Blomsterhagen på hytta mi er blitt akkurat sånn jeg tenkte den skulle bli🌸🌷🌼🌸 nytelse for sansene og sinnet☺️🤗

 

Jeg er friskere. Jeg har fått god hjelp.

 

Jeg bader i det salte havvannet på Madeira, og vandrer rundt i den vakre lille byen , Funchal🥰

 

Jeg har det jeg trenger, barn og barnebarn er selve essensen i mitt liv ❤️

 

Det er trygt, jeg er elsket og alt vil gå bra ❤️🙏

 

Jeg er i , Syden og koser meg i vannet. Nyter bare å få slappe av. 🥰☀️

 

Er så glad for mine fine barnebarn, det er en glede å få ha de så ofte jeg vil❤️

 

Jeg har vært ute i nydelig vær ❤️

 

Jeg har flytta å kan gå tur på fjellet eller langs fjorden når jeg vil ♥️

 

Jeg er frisk,sunn,sterk og lykkelig og omgitt av kjærlighet.❤

 

Jeg har vært masse ute i nydelig vær 🥰☀️

 

Sola vender tilbake, lyset gir styrke og glede hverdag. Alt blir bedre og bedre. Hverdagslykke som overføres til god helg.

 

Jeg er veldig takknemlig for at alle mine ønsker er blitt oppfylt ❤️

 

Jeg nyter å prate ivei smiler til livet

 

Jeg er takknemlig for god helse og en flott og omsorgsfull familie. Jeg har en jobb jeg trives i .

 

Jeg er ferdig med kreftbehandlingen. Kroppen blir sterk igjen. Jeg starter opp mine krestive prosjekter på hytta mi

 

Jeg er nok

 

Sitte ved sjøen, å høre på bølgeskvulp ❤️

 

Jeg er frisk, sunn, sterk og lykkelig og omgitt med kjærlighet ❤

 

Jeg takker for dagen som har vært bra ❤️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg