Landet

 

 

Da har vi flydd og flydd og flydd.

Det var langt ja men gikk godt.

Tyngst var det etter å ha startet til Sydney fra Dubai og fløyet to timer og visste det var enda 10 og føttene marmor så jeg fikk ikke sove.

Men så dubbet jeg litt, leste litt, dubbet litt og nå er vi her.

Ved min side satt en hyggelig dame fra Australia som tålmodig svarte på alle spørsmål.

Mat og drikke var gratis og maten var god.

De gikk rundt hele natten med drikke og diverse snacks.

I tillegg hadde vi tre måltider.

Klokka er 01.00 her nå og snart er det senga.

Vi har rom med balkong, her er over 20 grader.

Jeg hadde valget mellom rom med utsikt, uten balkong eller med balkong, uten utsikt, og valgte det siste, da vi skal ha 22 dager med utsikt fra lørdag.

Det viktigste er å få sitte ute.

 

 

Passkontrollen gikk fint, tok ikke lang tid.

Vi måtte fylle ut et skjema på flyet om vi hadde mat, sykdommer, osv.

Jeg nådde ikke å logge på internett for å sjekke AirTag, for koffertene var allerede kommet.

Nå skal vi lande, bare slappe av.

I morgen skal vi på operahuset på omvisning og lunsj.

Utenom det, ingenting, hvis jeg ikke plutselig hopper på en hoppe på/hoppe av buss.

Den lange reisen er over.

Nå starter ferien.

 

4 kommentarer

Siste innlegg