Ladestasjon

Da er jeg på ladestasjonen noen dager.

Elbiler krever at man stopper og lader og det gjør jeg også.

Det er nydelig å lande litt hjemme og kjenne at man har det godt der.

Jeg føler meg priviligert og takknemlig.

Nå skal vi ha noen dager hjemme.

Værmessig er det herlig.

Solen skinner og vi sitter på balkongen.

 

 

Jeg tenker tilbake på dagene vi har vært på farten og at det har vært helt fantastisk.

Jeg skal ha litt refleksjon og oppsummering når ferien er over, men allerede nå ser jeg tegningen.

Vel hjemme kjenner jeg de sterke energiene som er her.

Jeg har ikke kjent så mye til de underveis, annet enn under meditasjonsstunder.

Jeg kjenner inni meg at denne turen har vært en beskjed til meg om at jeg må bruke healingen mer enn jeg gjør.

Jeg har nå i vår og på forsommeren hatt en periode med stillstans, slik det ofte er når man er i spirituell utvikling.

Når man da kjenner at det skjer ting igjen, føler man at man har åpnet enda mer opp.

Det skal bli spennende å se hva høsten bringer.

Men akkurat nå er det enda tid for flere opplevelser og menneskemøter.

Vi har tre hotellnetter igjen av pakken på 10.

Så snart er vi på farten igjen.

Nå nyter vi solstrålene og de sterke energiene.

Tid for nytelse og avslappet tilfredshet.

I dag

 

2 kommentarer
    1. Slapp av og kos deg hjemme nå, det er viktig å lade for mer menneskemøter 🙂 Man blir sliten av mye folk også selv om det er kos 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg