Kristiansand

Ja jeg kan ikke varte opp med mange naturbilder i dag.

Men jeg har jo bilde av noe enda finere, nemlig hjertevarme.

Alle vi fire har vært på kurs sammen.

Anne Marie og Siri tar begge imot klienter på Zantai senter her i byen, mens Lise hadde kjørt 18 mil for å være sammen med oss, en vei.

Er ikke det fantastisk?

Det ble ikke varmen fra solen på cruise i Middelhavet men du verden hvor mye menneskelig hjertevarme denne turen har gitt oss.

Og enda har vi mye igjen.

 

Anne Marie til venstre bak, Lise til høyre

Siri og meg

 

Vi gikk på Tapasrestaurant og det var nydelig mat.

Det var kjempeherlig å møtes.

Skravla gikk i ett, at ikke den stakkars gubben min svimer av, er forunderlig.

Han er vanvittig tålmodig. Det hadde nok ikke vært likedan andre veien, hvis han hadde mange møter på veien og jeg skulle sitte bare å høre de pratet bil eller noe sånt.

 

 

Jeg må få tatt noen flere bybilder i morgen.

I Stavanger bodde vi på Clarion Collection. Der var det kaffe som stod fremme og kveldsmat med i prisen. Nå bor vi på comfort og her er det ingen kaffe, ingen utsikt, men en god sofa er det.

I kveld vil fruen ta det rolig, iPad og bok og avslapping.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg