Kristiansand

 

I dag har vi hatt alenedag.

Det er også kjekt innimellom.

Rusle ute i gatene og bare slappe av.

Vi gikk ned til gjestehavna og spiste softis.

Deretter ble det litt forfriskende cider og øl, før vi spiste lunsj.

I dag testet vi enda en tapasrestaurant.

 

 

Henning Olsen har spandert en “liten” blomstervase.

Etter lunsj tok vi turisttoget.

Jeg har fått litt sansen for disse små togene som går rundt i byene.

Man får sett så mye på kort tid.

Det er fabelaktig når man er litt dårlig til beins.

 

 

Selene er lagd av søppel

 

Det var veldig mye nybygging her. Flotte anlegg med lekeplasser til barna. Tangen hette det ute her.

 

 

Bystranda

 

Posebyen var en hel gate med trehus, både i farger og i hvitt. Det var bare de rikeste som hadde råd til hvit farge i gamle dager, ble vi fortalt.

https://www.posebyen.com/side/om-prosjektet

 

 

Fin by Kristiansand

2 kommentarer
    1. Kristiansand er flott, jeg koste meg veldig der når jeg var der. Klatret i klatre-nettet også 😀 I dag har jeg vært på raid med Kjersti 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg