Ka e du redd for

 

 

Ka e du redd for

Under en fin, liten impulsiv samtale på formiddagen, kom denne sangen dalende i hodet mitt.

Ka e du redd for

Ofte er vi redde

Redde for å slippe oss løs

Redde for å gjøre noe vi ikke er klar for

Redde for å bli sett eller redde for ikke å bli sett

Selv er jeg akkurat nå redd for at kroppen tar skade av hvor lite jeg er i bevegelse

Samtidig som jeg er redd for å bevege den, så den kollapser igjen

Utmattelsen jeg påførte meg selv i høst,den kom så fort at jeg tenkte ikke over den, før den var der

Men sakte men sikkert så må jeg i gang igjen

Men man blir så redd

Man er så redd inni seg for at det skjer igjen

Samtidig som man er redd for hva som skjer hvis man ikke kommer i gang

 

Det var dette med å ha tillit

Det er noen ganger så vanskelig å ha tillit

Vi tenker på bekymringer og hva som kan gå galt

Istedetfor å gi oss over og tenke at jeg må ha tillit til at det går bra

Det eneste jeg gikk glipp av i vinter, var nystekte flatbrød til jul

Jeg greide jo ikke å stå,  så jeg fikk kjevlet de ut

Men vet dere, at jeg fant 6 leiver fra i fjor.

De fikk skjerpe seg litt i ovnen og ble like fine………………..ja, nesten da

Jeg var på bokmøte, jeg dro på ferie, fikk med meg alt

Jeg kom hjem, ble forkjølet og satt tilbake igjen, men nå er jeg på vei igjen

Det går bra må jeg si til meg selv

Det går bra, du ser nå vel at det går bra

Sakte, men sikkert må jeg tørre igjen

Sakte, men sikkert må jeg finne viljestyrken og motet

Sakte, men sikkert går det igjen fremover

Det går bra, det går veldig bra

Så ka e du redd for?

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg