Jo da, jeg er her

 

 

I dag har jeg hatt arbeid ved pc-en.

Men kan ikke sitte der for lenge, for kroppen vil hvile seg.

Men litt er greit.

Også for å få litt forandring.

Jeg jobber jo mest med iPaden.

Det fyker avgårde Lillasjelord med den også.

 

 

Jeg har bloggen desemberbøker.

Mange ble flyttet fra novemberstabel.

Jeg stabler jo opp i store høyder, men får ikke lest de.

Jeg forstår ikke hvorfor.

Jeg leste jo lett 15-16 bøker i måneden.

Men nå er det toppen 12.

Men gøy å se de ligge på vent, så det blir ikke noe endring på høyde før til våren.

Tvilsomt om det blir da også.

Kun disse ligger igjen i november.

 

Pluss denne som jeg skal lese ut i dag.

 

Og denne som visstnok skal være på vei.

Jeg funderer litt på diettrunden som skal starte mandag.

Planen er klar.

Jeg satte opp plan under forrige diett, slik at alt skulle være klart.

Men jeg er ikke i form.

Litt bedre i dag enn i går.

Er jeg for dårlig, bør jeg ikke utsette kroppen for sult.

Men så er jeg så ærekjær og sta, at det er vanskelig å la være også.

Jeg skal kjøpe det som trenges og ta avgjørelsen søndag.

 

Restemiddag i dag.

Litt soppsaus fra forrige søndag.

Kjøttboller, stekte potet og grønnsaker, fra sist søndag.

Pasta med kylling fra tidligere i uken.

De to store, kokte potetene ble kastet.

I morgen skal vi ha cobbsalat og lørdag er vi bedt på middag, da blir det ikke spist potet.

Og potet skal være litt forsiktig med ikke å la ligge for lenge.

Det ble knallgodt. Nesten bedre enn før det ble blandet.

 

 

Hun har fått eget nytt teppe på badet.

Katter er rare dyr.

 

Jeg har ikke skrevet omtale av den til venstre enda.

Den var like koselig som Julestormen og det var storm i den også.

Milly Johnson, Julestormen

Tror ikke jeg gidder før i morgen.

Nå må jeg lese.

I dag

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg