Jeg venter

 

 

Pakkingen har startet.

Det viktigste først.

Men det blir nok ikke så mye lest  nå når vi reiser flere sammen.

 

Jeg er litt i ventemodus.

I morgen er siste arbeidsdag for gubben i byggebransjen.

Heretter blir det trener og tjener på fulltid.

Skal tro om han har tenkt over hvilket mas det blir.

Og han starter brått med en uke i varmen.

Der skal det trenes.

Ja, akkurat nå er det ikke trening.

Kroppen er slapp og sliten og jeg har nok med å få pakket kofferten.

Skal ta meg en liten meditasjonsstund og se om det slipper taket.

 

Jeg prøver å få tømt kjøleskapet, men det når jeg ikke denne gangen.

Litt for mye igjen etter diettrunden og det ble litt for mye kjøpt inn.

Men det meste står seg en ukes tid.

I dag fant jeg en boks med to kyllingbiter og litt kraft.

Tømte det som var igjen av grønnkål, sammen med en paprika, 2 fedd hvitløk, 1 chili, sukkererter og litt purreløk.

 

Etter at det hadde surret litt, la jeg det frosne innholdet i boksen over, så det fikk tine.

 

 

 

Det åpenbarte seg saftig kylling og nydelig kraft.


Det ble kjempegodt.

 

Skulle egentlig lest ut Vannets pakt i dag, for det er ny stabel i morgen, men har 500 sider igjen så det går ikke.

Pluss at jeg er rastløst ventende.

Da blir det mindre lest.

 

Lesestabelen ble presentert i dag, jeg må vel redigere inn denne.

Lesestabel desember, Lett blanding, nyheter og pocket

Slik ble den dagen

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg