Ja det er sånn at gjør man bittelitt, blir man inspirert til å gjøre enda bittelitt.
Jeg har derfor begynt å jobbe meg gjennom dette skapet.
I tillegg har jeg to store esker med bilder fra da barna var små……yngre.
Fra mine glansdager med applikasjon.
Vakkert ja? Noen som vil ha det og henge det på veggen?
Kanskje jeg skal gi det til en av sønnene i julegave.
Det kan til og med hende det er en av de som har sydd det.
Pensjonisten har også vært liten og søt.
Åndalsnes 1935.
Japansk broderi hette det.
Jeg gikk kurs. Jeg tror jeg har ett uferdig liggende et sted i et skap.
Tror du det noen gang blir gjort ferdig?
Jeg husker jeg syntes dette var nydelig.
Nå passer det ikke inn på stua.
Dette er jo fint.
Kanskje et av barnebarna vil ha det.
Dette var ett av mammas bilder.
Jeg har noen flere.
En applikasjon jeg kjøpte av ei venninne.
Mine to små godgutter. 38 og 40 år.
Bilde jeg har arvet etter tanter.
Hva det er og hvorfor jeg har det? Aner ikke.
Sikkert en slektning i Amerika?
Lurer på om det kan være at min farfar er på bildet, helt til venstre, andre rekke, men er usikker.
Var visst moderne med bart.
Men hva gjør man med slike bilder? Kaster de? Jeg vet ikke om jeg får det til.
Kors kirke.
Det var så om å gjøre å ha et slikt skap.
Nå vil jeg ikke ha det.
Gis bort eller skal jeg bruke det som en eske og sortere noe i?
Nei, tror ikke det.
Se hvor glad hun er for julegaven hun har fått.
Eller er det ikke julegave?
Det som er helt sikkert er at dette er i 1979, 25. desember, juleselskap hos svigers og vi har satt på oss blanke ringer.
Over til i dag.
Bøker kom i postkassa.
Denne har fått omtale.
Caroline Säfstrand, Mitt løfte til deg
Jeg har ikke hatt tid til å lese i dag for jeg har hatt besøk.
Middagsgjest også til gnocchi med rester av kjøttbollene fra 17. mai.
Det ble godt og det var mektig kost.
Blir nok ikke lesing før jeg skal legge meg, for blir opptattresten av kvelden.
i dag
obs. Jeg glemte bildet av når jeg var supermann. Det kommer i morgen.



















