Jeg tror jeg

jeg tror jeg er født til å reise

Reise verden rundt

Suge til meg inntrykkene

Være i energiene

Jorde dem og flytte dem

Ja jeg tror det

om det er sånn vet jeg ikke

Og ikke bryr det meg heller

Jeg følger impulsene jeg får

Jeg lytter til hjertet mitt

Kroppen protesterer, har motstand men intuisjonen vinner

Jeg farer rundt fra land til land

Mange menneskemøter

Kontakter knyttes eller kun få sekunders møte mellom fremmede

Som en edderkopp spinner jeg mitt nett

Punkt for punkt lages en knute

Energien min ekspanderer

Jeg suger inn og legger igjen

Uten å stille spørsmål har jeg lært

Bare gjøre, bare være, bare handle

Innimellom får jeg svar

Det er derfor jeg finner frem

I svarene finnes forståelsen

Forståelsen av at reisen på jorden varer ikke evig

Men vi er her av en årsak, for læring og erfaring, for å sette spor etter oss

Hvorfor er du her?

Hva skal du lære og erfare

Hva vil du at andre skal lære av deg

Hva sier hjertet ditt?

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg