Jeg har det så travelt

 

Merkelige greier, dette med tid.

Slike som meg, som ikke har en eneste avtale i løpet av uka, føler jeg har det så innmari travelt.

Egentlig mest travelt med å tenke på hva jeg skal gjøre i dag.

Førsteprioritet i dag, er å begynne på et symbolbilde.

Nå klør du deg kanskje litt i hodet og sier hæ, hva er det?

Jo du skjønner, jeg som egentlig ikke kan å tegne, tegner som når jeg var 10 år, tegner på bestilling.

Ja, jeg har jo sagt før at jeg er litt gal, ikke sant.

Du har ikke helt trodd på meg kanskje?

Eller egentlig ikke forstått hvor gal jeg er.

Disse tegningene er derfor ganske så amatørmessige, men de går likevel dypere enn man kunne tro.

 

 

Jeg “jobber” jo egentlig med healing og mediumskap.

De som er “gal” nok, gjør jo gjerne det.

Tar ned beskjeder fra de som har forlatt oss og sender noen energier ut i luften her og der.

Innimellom har jeg gratishealing på Lillasjelsiden min, der folk kan melde seg på.

Da dukker det gjerne opp noen som er mer gal enn meg.

De er spydige og slenger dritt til de andre som har meldt seg på.

Prøver å forklare dem at de er innmari dumme som tror på sånt humbug.

I tillegg er jeg bare ute etter å lure penger av de som er naive og sårbare.

Ja slike ting er jo opplysende, for det visste jeg ikke at jeg gjorde.

Så jeg takker og bukker og er de frekke nok, ja da må jeg stenge den ute.

Men det er helt ok at de er der, for det de ikke forstår er at alle åpner mer og mer opp for energiene rundt seg.

Derfor ville de heller vært klokere hvis de sa at de var skeptisk og ikke trodde helt, for det er jo lov.

Men jeg tror ikke de kan å lese heller, for jeg skriver i teksten at alle får healing, som kommenterer.

Ja kanskje tør de bare ikke å si at de vil ha.

 

Nok om det, slik går nå dagene.

I dag skal jeg lese ut Arnaldur Ingridason, Mørket vet. Krim.

 

Og jeg holder på å lese Berit Nordstrand, Omstart 30.

Jeg har nemlig store planer å prøve 30 dagers omstart etter jul.

Jeg har nemlig stor tro på mat som medisin og vil lære litt mer.

Det vil derfor komme så mye Nordstrand i bloggen, at du kanskje blir drittlei.

Og er du av de som ikke kan fordra matoppskrifter, ja da vil du nok få allergisk anfall.

Synes du fortsatt at det ikke høres så travelt ut?

Nei, du har nok rett i det.

 

Her er det ikke travelt, men jeg liker tanken på at jeg har noe å gjøre.

Ting å holde på med som er lystbetont.

Det er en av de tingene jeg synes er vanskeligst med å være hjemmeværende.

Dette at så mye av det man har å gjøre, er så kjedelig.

Man skal prøve å holde seg aktiv, men det som venter,  er stryking av klær og vasking av vinduer og alskens rydding.

Det er ikke akkurat de tingene en spretter opp av stolen og går i gang med, når en nå er litt treg i kroppen.

Og hver dag ut og inn.

Likevel må en huske hvor heldig en er, som har en kropp som fungerer.

Selv om jeg ikke kan gjøre så mye hver dag, så kan jeg gjøre litt.

Så nå har jeg ikke tid til å skrive lenger.

Pliktene kaller, haha

I dag

 

OMSTART30 er en 30-dagers metode hvor du demper inflammasjon i kroppen med mat som medisin. Dette er mat som kan styrke gode tarmbakterier, bedre vedlikeholdet av tarmslimhinnen, reparere lekk tarm og dermed dempe inflammasjon og tilhørende helseplager.

Vanlige helseplager knyttet til inflammasjon er overvekt, sure oppstøt, luftplager og irritabel tarm, lite energi, smerteplager, eksem, astma og allergi og en rekke livsstilssykdommer, men også dårlig konsentrasjon og søvnvansker.

Du skal i de neste 30 dagene eliminere mat som kan skape inflammasjon i kroppen, og innføre mat som kan dempe inflammasjon. Du slipper å telle kalorier, du vil spise deg god og mett, men likevel erfare at helsefarlig bukfett forsvinner. Etter 30 dager kan du re-introdusere en del av maten du har tatt bort, men ikke alt. Kun det kroppen tolererer. På den måten finner du frem til hverdagskosten kroppen din trives med.

Boken inneholder:

  • Basisoppskrifter for hva du bør forberede før du starter
  • 50 oppskrifter på maten i eliminasjonsfasen
  • Ukeplan for middag og lunsj
  • Plan for re-introduksjonsfasen
4 kommentarer
    1. Enkelte har lett for å komme med kritikk når det er noe de forstår. I stedet for å prøve å forstå og lære seg, er det enklere å rakke ned og si dumme ting. Pøh, du tegner da ikke som en 10 åring, du er jo riktig flink og lager en detaljerik tegning som er gjenkjennende, så det så 😉

    2. jeg tror på healing ,kjenner ei som ikke gjorde det ,men så fikk en hun kjente healing og respondrte svært godt på det og ble et nytt menneske ,etter det var hun ikke i tvil om att healing hjalp :=)
      Nei husarbeid spretter en ikke opp av ,men litt nå og da så huset ser greit ut er bra nok tenker eg :=)
      Liker Berit Norstrand eg ,så dette blir spennende ,lykke til

      1. Ja skjønner at folk ikke tror og det respekterer jeg. Det jeg ikke forstår er hvorfor de likevel må inn til meg og være spydig. Ja, vi får prøve å holde det noenlunde ryddig rundt oss 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg