Jeg bare måtte ut.

Da skriver vi juni, dette året 22.

Du verden hvor dagene flyr.

Det er regn igjen i dag, 13 grader.

Men greide ikke å sette meg ned inne.

Jeg bare måtte ut.

Varmepleddet og fleecejakke så får vi se hvor lenge jeg sitter.

Litt frisk luft om morgenen er bare så deilig.

 

 

Postdag i dag og der lå en overaskelse.

Det er jo hyggelig med bokoveraskelser.

Det kommer innimellom forespørsel fra forfattere om å lese boken de har gitt ut.

Det er spennende men også litt skummelt.

Er det en debutbok, vil man jo så gjerne like den.

Samtidig skal man være ærlig.

Det er derfor litt nervepirrende.

Dette er ikke en debutbok, Berglund har gitt ut 5 bøker før.

Nå har jeg tema Nyheter 22, så den passer inn.

Det kan derfor være at jeg blir så nysgjerrig at den får lure seg inn i køen.

Vi får se.

Men med den adressen, stusset jeg litt.

Bra man bor på bygda så folk kjenner en.

Da kommer posten frem, om enn med ufullstendig adresse.

 

 

En hjertelig hilsen på trappa i det jeg hentet posten.

Minner meg på at jeg skal “følge”  noen på sykehuset i dag.

Det høres kanskje rart ut for noen, men healing kan være så mangt.

Å sende beroligende energier når noen er redd for noe, kan være veldig fint.

Jeg har litt mer Lillasjelarbeid å gjøre, noen ord som skal skrives.

Ikke alle vil ha de i bloggen, det er jo frivillig.

De er jo personlige de ordene.

Og så er det bokblogg som skal skrives.

En fra i går,  pluss samleblogg for mai.

Slik gjør vi enda en dag så fin vi kan.

 

Tutta og jeg er altså på plass.

Men det er nesten for kaldt så det er mulig jeg må krype inn igjen.

Det er bare så deilig å sitte her at jeg har ikke lyst.

Er det mulig å be om et par varmegrader til, skal tro?

I dag

4 kommentarer
    1. Hei! Har dessverre ingen varmegrader å avse fra Trondheim. 14 grader og vått her i dag. Så utrolig fin katt du har. Ligner på den jeg fikk tilbud om å “låne” i sommer 😊 Sikkert veldig hyggelig for deg at forfattere ønsker at du skal lese bøkene deres 😊 Jeg er medforfatter i ei bok som kommer ut 20. juni. Er veldig spent på responsen.

        1. Det var ikke så varmt, og det blir nok ganske kjølig å sitte ute da. Med mindre man har en “voksipose” eller sovepose å krype ned i 😀 Tusen takk 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg