Jævla drittkjerring

 

 

 

Tålmodigheten min tar snart slutt.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Fagforeninga er ikke til hjelp i det hele tatt.

Sjefen nekter meg fast arbeidstid.

Ja, det er helt håpløse tilstander.

Jeg aner ikke når jeg skal begynne om morgen og ikke når jeg er ferdig om kvelden.

Det varierer fra dag til dag.

Ikke en gang faste pausetider får jeg.

Og eget pauserom?

Nei, slett ikke, jeg må spise der jeg jobber.

 

Om morgenen sitter jeg her da og venter.

Aner ingenting.

Ofte går det både en og to og tre timer.

Jeg prøver å slå ihjel litt tid med å spille litt township.

Men jeg sitter jo på vakt for plutselig er hun der.

Henger over skuldra mi som en hauk på jakt etter bytte?

Hæ!! Sitter du bare der!!

Er du lat eller?

Prøver du å lure deg unna nå?

Jeg ser deg skjønner du.

Du har haugen på som skal gjøres og så må du sparkes i gang.

Dag etter dag må jeg holde ut med deg.

Så kom i gang nå.

Det er regnskap i dag og for ikke å snakke om mailarkiv og bilder.

Hvor mange ganger har jeg sagt at du må komme i gang?

Hysj med deg, nå er det slutt på latskapen.

 

Sukk, slik holder hun på.

Aldri fred å få for en stakkar.

Jævla drittkjerring

I dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg