Ja, slik er det bare

 

 

 

Jeg er tilfreds men likevel utilfreds

Jeg er glad men likevel nedstemt

Jeg er rolig men likevel urolig

Jeg er veldig tålmodig men likevel veldig utålmodig

Jeg er men likevel er jeg ikke

Hvorfor er jeg alt på en gang

 

Jo fordi dette er meg

Jeg rommer alt

Alt på en gang

Jeg er et menneske

Jeg har en aktiv hjerne

Følelsesregisteret mitt er stort

Jeg føler aldri lite

Jeg føler mye

Veldig mye

Kombinasjonen aktiv hjerne og mange store følelser

Det er meg

Det er slikt jeg er skapt

 

Vel vel sånn er altså jeg

Dette er hva jeg rommer

Like skiftende som været

Sol, regn, skyer, vind

Som årstidene

Sterke farger som høsten

Grå som november

Livlig grønn som våren

Plutselig i full blomstring i alle farger

Skifter mellom å være på eventyr og gå i hi

Sosial for så å foretrekke alenetid

Dette er meg

I dag

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg