Inni meg

 

 

Inni meg

Inni meg sprudler det

Jeg elsker opplevelser

Jeg er nysgjerrig, elsker å lære

En evig student på jakt etter lærdom

Jeg elsker å snakke med folk

Være sosial

Jeg elsker kino og konserter og alle happeninger jeg kan få med meg

Inni meg er jeg så levende

Jeg er så utålmodig, vil sluke alt

 

 

Så trer jeg på meg kroppen min.

Det er som om alt visner hen

Plutselig er det sand i systemet

Føttene vil ikke være med

Det må være stille rundt meg

Den jeg er inni meg, må vike

Den må sette seg inni hylsteret av en kropp og være rolig

Den må være avventende

Vente på øyeblikkene av muligheter til å få komme frem

 

Når den da får komme frem, stråler den av glede

Av ren og skjær lykke

Den roper her er jeg

Dette er meg

Nå får dere se meg

Skynd dere før jeg igjen lukkes ned

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg