I farta


I bilen igjen for en snartur til Trondheim.

Jeg er så glad for at gubben er med.

Slipper tog, venting og stress.

 

Kongen og Dronninga der fremme.

Disse er ikke i Geiranger.

 

Trolltindene viser seg frem.

Jeg la inn bestilling på finvær og det har jeg fått.

Over 20 grader og delvis sol.

 

Dovrefjell

Vet ikke om jeg har kjørt her siden Coronaen.

Jo, med tog, men ikke bil…..tror jeg.

Det går mot høst, det er ihvertfall helt sikker.

Mange steder var trærne blitt gul.

Jeg er lite glad i vinteren og være uten sol, så jeg gleder meg ikke.

I fjor vinter var vi mye på farten.

Denne vinteren har vi så langt i gen planer.

Pilgrimsleden.

Er  nok fint å gå i dag.

Dyra koser seg også.

 

Jeg er klar for møte.

Det er ikke betalt å være bokblogger.

Og ikke noe selvfølge at man får bli med på møte for det er egentlig kun for bokhandlere og bibliotekarer.

Men jeg fikk bli med og det er jeg glad for.

Blir spennende å se hvilke forfattere som kommer.

Man får litt jobbfølelse når man er med og det er en god følelse.

Fint å være en del av et miljø med felles interesse.

Da har vi parkert bilen og durer mot hotellet.

 

 

Nå sjekket jeg før jeg vasket meg.

Ikke lotion denne gang, men såpe.

Litt hvile før møtet.

I dag

 

2 kommentarer
    1. koslige bilder ,ja høsten er her ,selv her jeg bor har gulfargen begynt å synes i fjella,jeg liker høsten men ikke vinteren ,men vi må ta alt :=) neste helg skal vi kjøre over Dovre ,da håper jeg det er like fint vær som i dag hi hi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg