I dag

Leseeksemplarer

Å være hjemme igjen etter ferie, innebærer lite aktivitet, mest hvile.

Snålt høres nok det ut for mange.

For oss som har en litt trøblete kropp, er det noe vi må ta med.

Men det er helt ok.

Når man har helse nok til opplevelser, da skal man prise seg lykkelig og være takknemlig.

Og jeg har jo mine herlige bokstabler så jeg kjeder meg ikke.

Og været er nydelig så jeg sitter ute hele dagen.

 

Jeg har ikke helt startet opp Lillasjel etter ferien heller.

Jeg skal energirense et hus.

Jeg startet med en runde før ferien, men jeg liker å ta det lagvis.

Jeg skal derfor jobbe litt med det her jeg sitter.

Jeg har allerede fått opp vikinger og gravferder og plyndringer og frykt, så i dette området har det nok skjedd mye.

Jeg skal lese ut Elisabeth Åsbrink, Forlattheten.

En veldig fin roman som jeg har likt godt.

Jeg skal derfor skrive bokomtale når den er ferdig lest.

Så skal jeg begynne på Erling Greftegreff sin nyeste, Rovdyr og Alice Walker, Purpurfargen.

Den ble gitt ut i 1982, men er nå utgitt på nytt.

Jeg har ikke helt bestemt meg enda, men det blir nok til at jeg starter på Rovdyr og går over til Purpurfargen mot kvelden.

Lesestabel august 2021, Tema: Fyttirakkern, hvor jeg gleder meg

I kveld har jeg en fjernhealing.

Siden jeg driver med slikt åndelig arbeide, var det fint å åpne Purpurfargen.

 

Sitat:

Til ånden:

Uten hvis hjelp

verken denne boken

eller jeg

ville blitt

skrevet

 

Sitat:

Ingen er utestengt fra muligheten til å ha en bevisst forbindelse til Alt som er. Ikke de fattige. Ikke de elendige. Ikke forfatteren som sitter i en åpen eng.

 

Heller ikke Lillasjel som sitter på balkongen og nyter livet.

I dag

 

Tutta har det ganske så fint også, tror jeg.

4 kommentarer
    1. Det er godt med reiser, men godt å være hjemme. Høres ut som du har en fin dag foran deg. Hørtes spennende ut med energirens. Har dedikert min ferie til energi, men sannsynlig snakker vi om to typer forskjellige energier. Nyt dagen din :).

      1. Ja deilig å reise. Ja er nok to typer energi men er energien tung rundt oss, vil det påvirke også vår egen energi, med at vi blir trøtt, hodepine, nedfor, dårlig søvn, osv Derfor bra å rense hvis man kjenner på dette.

    2. Muligens er det tung energi i huset, barna har kommentert at de får følelsen av slitenhet her. Så har funnet ut at jeg må finne mer ut av det, kanskje det hjelper på min egen energi også :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg