Humbug og fordømrade tull

Det er en ting jeg aldri slutter å undre meg over, dette behovet for å ytre negativitet, der det slettes ikke er nødvendig.

Og i full offentlighet.

Og i neste omgang lurer vi på hvorfor barna er så stygge mot hverandre i sosiale media.

Jeg har ofte gratis healing på Lillasjel.

Ikke så ofte lenger, men innimellom, må noen klage.

Jeg skriver det sånn:

Gratis fjernhealing til ALLE som skriver i kommentarfeltet onsdag dato 2022 , kl 21.30 . Noen har lyst til å vippse noen kr og det setter jeg selvfølgelig pris på, 9946 7178, men det er ikke noe du skal føle at du må.

Det er gratis.

Noen melder seg ikke på, hvis de ikke får betale, derfor skriver jeg det sånn.

 

Jeg skriver ALLE med store bokstaver for å poengtere at skriver du en kommentar, da er du med.

Om du skriver, nei takk eller fordømrade tull eller lureri, ja da er du likevel med.

Det står klart og tydelig i teksten.

Hold deg unna hvis du ikke tror.

Jeg respekter at folk ikke tror på healing, men for meg er det et godt arbeidsredskap for ro i kroppen.

Hvis du ikke føler det sånn, respekter at andre føler det annerledes.

Nå var det healing i går kveld.

I dag kom dette bildet i tillegg til kommentar.

Og de som kommenterer, tenker de på at de gjør dette i all offentlig?

Alle de 5300 som er mine følgere og eventuelt andre som er inne på min side, ser det de skriver.

De ser at her er det et menneske som ikke viser respekt for andres tro.

I så stor grad at de må til og med kommentere det med et stort grønt, veldig synlig bilde.

Det var 150 andre som sa ja takk og til disse måtte man fortelle at det var humbug og fordømrade tull.

Så tenk litt over hva du skriver i sosiale media.

Er det en offentlig diskusjon, ja da er det åpent for å si sin mening.

Men gå heller ikke da til personangrep, husk det, hold deg til sak og det du selv føler er riktig.

På din egen side poster en jo det en ønsker.

Men også der, hold deg til sak, vær forsiktig med å rakke ned på mennesker du ikke vet hva de har i bagasjen sin.

Vi er ikke her for å dømme hverandre.

Vær ikke den som sprer negativitet.

Det er min oppfordring

I dag

 

Ps. Siden kommentaren og bildet ble postet offentlig, bruker jeg det som inspirasjon til dette innlegget. Uten å nevne navn selvfølgelig.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg