Hmmmm, merkelig

Her sitter jeg og glor.

Og venter.

På gubben.

Stort sett er jeg ferdig pakket.

Tror jeg.

Sånn noenlunde kontroll.

 

Denne gangen har jeg faktisk ikke våknet på natten stresset.

Jeg ble egentlig ikke skikkelig reisesyk før i dag.

Men etter forholdene ikke ille.

Jeg har nemlig gjort noe jeg har sagt til meg selv at jeg aldri skal gjøre.

Nemlig vente til siste dag før jeg skriver ut reisedokumenter.

Vel vel, internett hadde sluttet å funke.

Jeg fikk koblet til pc via telefonen, men da funket ikke skriveren.

Hadde det vært i “gamle” dager hadde gode råd vært dyre.

Men jeg tar det som trening i å reise papirløst.

Ja har jukset litt og bedt sønnen skrive ut billetter, men jeg har jo alt på nett.

Både parkering, hotell og reise, alt kan jeg finne der.

Egentlig kan jeg bruke det som en test.

Beholde roen om jeg må fikle og lete.

 

Men…… når jeg skal til Australia, ja da skal alt med på papir.

Jeg skal skrive de ut leeeeeeeenge før vi drar.

 

Her skal vi bo to netter.

Vi kommer ned sent om kvelden, så blir bare en dag.

Jeg vil ha god tid i tilfelle forsinkelser.

I kveld skal vi bestille seter på flyet.

Om vi skal reise snart?

Nei ikke før i januar, men alt skal på plass.

Ikke noe i siste liten nei.

Men vi skal jo hit og dit, før Australia.

Og vi begynner med Danmark, familietur, stor glede.

I dag

2 kommentarer
    1. Ja dette med å reise papirløst er jammen en utfordring for oss som er papiravhengige 😀 Jeg synes alltid det er greit å ha papir i tillegg…. hihihi men man bllir jo mer og mer vant til at alt ligger på nett da….
      God tur!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg