Her skiftet det fort

 

 

Veldig fornøyd med å bli møtt av 20 varmegrader når jeg kom ut i dag.

Solen er lav nå.

Om litt over en måned forsvinner den i over 3 måneder.

Men jeg skal reise dit den er jeg.

Jeg tenkte nå skal jeg gjøre noe lurt.

Jeg hadde en haug klær til stryking.

Før frokost, tenkte jeg.

Gjør det nå før du setter deg ned, så er det unnagjort.

Det gjorde jeg.

Så deilig.

Nå er jeg klar for å pakke koffert.

Først Bergen til helga og så London helga etter.

 

Enkelte hadde ikke giddet å stå opp.

 

La meg ligge i fred, sa hun.

Men så skulle jeg glad og fornøyd ut og spise frokost.

Men der blåste det slik at jeg måtte berge brødskiva.

Salamiskivene og tomat og mikrogrønt blåste av.

Sukk, ja vel, inn igjen da.

 

Men nå er det fint igjen.

Nå skal jeg jobbe litt med bokblogger.

Så har jeg ettermiddagsavtaler.

Da blir det en fin dag.

I dag

 

 

4 kommentarer
      1. Ja uff nå er det blitt tomt for hjemmebakt og i dag måtte jeg slite med noe kjøpebrød som smaker søtt og er så maktovergrep ekkelt, men reiser bort og gidder ikke bake før jeg er hjemme igjen 😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg