Hele tiden alle andre

Hele tiden alle andre

Alle andre sier

Alle andre gjør

Hvorfor det

Hvorfor skal vi være lik alle andre

Hvorfor skal vi se likedan ut

Hvorfor skal vi mene det samme

Hvorfor skal vi gjøre det samme

Hvorfor skal vi herme

Hvorfor skal vi hevne

Hvofor skal vi være likedan

Hvorfor ikke finne ut hvem du er

Hvem er du

Hva skiller deg fra andre

Har tiden nå kommet til å stå frem med hvem du er

Ser du nå hensikten bak  det du har erfart

Alle kampene du har kjempet

Alle tårene du har grått

Hvor har det ført deg

Hvor er du nå

Er det nå på tide å komme ut av hulen din

Komme ut som akkurat den du er

Kanskje du titter forsiktig ut

Kanskje du hopper ut

Her er jeg

Sånn er jeg

Dette er meg

Ser du meg

Er tiden nå inne til å la slørene falle

Er tiden nå inne til å stå i din egen kraft

Er tiden nå inne til å vise verden hvem du virkelig er

Ja, det er varmt og trygt inni din lille hule

Men er tiden nå inne til å komme ut

Er tiden nå inne til å si ok, det mener du, det gjør ikke jeg

Jeg står i min egen kraft

Jeg har mine egne meninger

Jeg lar meg ikke tråkke på

Jeg lar meg ikke kue av noen

Jeg vet hvem jeg er

Jeg følger mitt hjertes røst

Jeg er her for deg

Vil du ha meg som jeg er

I dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg