Heldige meg.


Har du fått ny bok i dag?

Ja, bok to i serien til Katerina Widholm.

Den må vi lese.

Katarina Widholm, Å telle hjerteslag 

 

Den er myk å kose med.

Men du kommer jo ikke i gang.

Jeg må vel hjelpe deg.

Snart ferie igjen, pus, skjønner du, jeg er rastløs.

Jeg blar for deg jeg.

Nei forresten, jeg  å ha meditasjonsstunden min. Healing takk!

Tutta ble hjemme, vi dro på lunsj.

Her er det oppdatering om nye barnebarn.

Åndalsnes på andre siden.

 

Der oppe er gondolen men den er nok på landing akkurat nå så vi ser den ikke,

Vakkert er det i dag.

Nå går turen tik Åndalsnes for å hilse på småttiser før vi drar.

Litt reisesyk, men ikke ille.

Nå er det snart ny arbeidsøkt, ja det andre kaller ferie, er for meg beinhard jobbing.

Jeg overforbruker en del krefter når vi er på tur og svir for det når vi er hjemme igjen.

Men jeg er svært takknemlig for at jeg har en kropp som jeg kan reise med.

Nok hvile innimellom og det går fint.

Heldige meg.

I dag

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg