Healing av aller enkleste sort

 

Jeg tror på healing som et verktøy.

Er verktøy for å løse opp spenninger, få tak i det vi trenger å gi slipp på, så kroppen kan heale seg selv.

Hvordan vi best kan legge til rette for at kroppen skal ha det best mulig.

Heldigvis er det flere og flere som oppdager at healing og meditasjon er gode verktøy.

 

Når jeg healer, bruker jeg ingen hjelpemidler av noe slag.

Jeg lover aldri at det vil hjelpe, for det vet jeg ikke.

Healing er nemlig ingen tryllestav.

Det er heller ikke jeg som healer, jeg åpner kun opp for energiene.

Det samme gjør jeg når jeg renser tunge energier.

Ikke trenger jeg symboler, ikke trenger jeg å si bestemte ord, ikke trenger jeg salvie eller andre ting.

Ja, vet at mange bruker det og de gjør det som de føler er best for dem.

For meg er ingenting det beste.

Jeg har ikke en gang musikk på, når jeg har mennesker til healing.

 

Det forskes mye på energier.

Hva kan man bruke det til.

Universets energier er sterke.

Vi mennesker er i endring, vi åpner opp.

Flere og flere kjenner disse energiene på kroppen.

Noen snakker om at nå foregår det et bevissthetsskiftw.

Det tror jeg på, men jeg tror det bestandig har vært endringer.

Dette er ikke noe som skjer akkurat nå, det vil fortsette i generasjoner.

Men vi er på vei.

 

Yoga, meditasjon, mindfullness, healing, alle verktøy i ulike versjoner, for å roe kroppen.

Det brukes nå i flere og flere yrkesgrupper, som et godt verktøy.

Når kroppen roer ned, vil spenninger slippe taket og vi blir friskere.

Det er ikke vanskeligere enn det.

Ikke noe hokus pokus, bare universell energi.

Det som hindrer oss er menneskets hjerne, som higer etter oppmerksomhet, penger og makt.

Akkurat på samme måte som det har skjedd i årtusener.

Det er lite oppmerksomhet å få av det enkle.

Likevel føler jeg at det er min vei.

I dag

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg