Har du hørt dette tipset?

 

Ja du har kanskje hørt dette tipset før.

Du vet alle disse tubene og plastflaskene som blir tomme.

Det blir umulig å klemme noe mer ut av dem.

Du setter dem først opp ned, så det får renne ned.

Da får du ut litt til.

Da kjennes det tomt ut.

Æsj akkurat for lite solkrem når du trengte det som mest.

 

Det er da du finner frem saksa eller en skarp kniv.

Du klipper bunnen av tuben eller flaska.

Ofte er det da nok til flere ganger igjen inni tuben.

Dette var kremen jeg bruker til eksemen min.

Den har jeg brukt i flere uker etter at den liksom var tom.

Men husk å like enden, hvis ikke tørker det fort ut.

Og de lukkeklypene er genial.

Jeg bruker de mye på poser jeg åpner.

Posen med pasta som liker å velte så du får pasta i hele skuffen.

Eller posen med frosne jordbær som tilfeldigvis faller ut når du tar ut et brød fra fryseskapet.

Genialt rett og slett.

Er vel ikke jeg smart?

I dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg