Garanterer nytelse, haha

 

 

Ja ingen av oss liker vel reklame.

Og jeg vil bare ha sagt at det er ikke jeg som plasserer disse reklamene.

Jeg har venner som lo godt av denne annonsen, midt i teksten om meg og pensjonisten i går.

Og man kan jo ikke annet enn å le litt, selv om jeg gremmes.

Hurra, for en helg liksom 😳

Velvel, det ble en ny klage til blogg.no.

Dette er ikke første gang.

Særlig kjedelig er det hvis man har noen nydelige ord til noen og så kommer slike reklamer midt inni.

 

 

Etter den reklamen, kan jeg vel bare følge på med bakenden til pensjonisten.

Han skrøt veldig av at han hadde vært lenge hjemme i dag.

Jo da, bare to turer ut i naustet, en til Åndalsnes, og nå etter middag, dro han avgårde igjen.

Men han har fått kjøleskapet opp på balkongen i dag.

Klippet gresset for første gang i år.

 

Og montert kontakter.

 

Nå kan jeg lade iPaden fra godstolen. Praktisk.

 

 

Jeg har jobbet Lillasjel,  fra ute i dag.

Og i tillegg vasket nesten halve kjøleskapet.

Ja, tro bare ikke at jeg orker å ta hele på en dag.

Etter kjøleskapet, må jeg vaske vindu, for de er gørrskitne.

Og så har vel møkkalukta gitt seg så mye at det er mulig å trekke rent på sengene igjen.

Jeg liker å la dynene henge ute og tørker klær ute også, og møkkalukta vil vi ikke ha mer enn vi må.

 

Og nå leser vi.

Denne er nå lest ut og omtale kommer i morgen.

En annerledes krimbok fra Tyskland i 1920~ årene. Leseeksemplar.

I dag skulle jeg slå til med fish and chips.

Vel, det ble ikke noe hundre prosent suksess.

Jeg bruker temperurøre fra pose.

Vanligvis dypper jeg i hvetemel, så egg, så i røre.

Nå tenkte jeg at jeg kanskje ikke trengte det.

Men det burde jeg gjort.

Her må det testes mer, for røra forsvant.

 

Men jeg berget noen biter. Og de var alle spiselig. Var ikke noe å si på smak.

 

 

Gubben fikk de hele bitene, siden jeg hadde lovt han fish and chips.

Jeg lagde både saus og italiensk salat, for pensjonisten er ikke så glad i gulrot til middagen.

I sausen hadde jeg majones, rømme, sitron, en liten hakket rødløk, noen hakkede kapers og sylteagurk, salt og pepper.

Italiensk rasper jeg gulrot og kål, har i majones, litt rømme, sitronsaft, sylteagurk , salt og pepper.

Restene bruker vi på brødskiva for å toppe pålegget.

4 kommentarer
    1. Ja, jeg har også fått kommentarer fra leserne mine angående disse litt spesielle annonsene🫣 Måtte presisere at det ikke er jeg som setter dem inn. Men folk kan jo lett tro det. Skjønner det godt. Så blogg.no bør kanskje være litt mer nøye med utvelgelsen av annonser på våre blogger……

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg