Fruen er litt smågal

Jeg liker jo å ha kontroll.

En av årsakene til det er at jeg er vant til at formen kan svikte, at jeg blir veldig sliten.

Den som sier at det er fort gjort å pakke, har aldri vært med meg på tur.

Vi skal være borte ca 3 uker, både i Norge og på cruise i Karibien.

Bare det å tømme veska etter forrige tur, tar tid.

Der var det mye rot.

 

Medisiner og vitaminer skal gjøres klar for tre uker, pluss en ekstra, hvis noe skulle komme bort.

Pirk det der.

 

For ikke å snakke om alle papirene. Tror du denne kjerringa stoler på at hun finner alt på nett.

Innsjekking, fly, coronapass, parkering, hotell, Esta, gud bedre, sier jeg.

3 eks av hver. I håndveska, sekken og i en koffert. Ja, du trenger ikke å si det, jeg vet at jeg er gal.

pass, dollar, solbriller, ladere, y name it.

Mye må huskes.

Bøker for måneden, ikke bare pakkes, men skal registreres i blogg, så alt er klart.

Skjorter strykes. Gidder ikke i dag. Huttetu hvor fort de dagene går.

Jul for nybegynnere er jeg ferdig med. Omtale skal skrives. Leseeksemplarer.

Overløperen leser jeg på dagtid, men dagen forsvinner før jeg får lest.

Julekort fra Strandkafeen skal jeg ta med på senga i kveld.

 

 

Puhhh, nå er det middag for en.

Så enkelt og godt.

Scampi, hvitløk, chili, rødløk, paprika, tomat, persille, avocado, mango, olivenolje, sitronsaft, salt og pepper

ovnen 20 min.

Sånn går nå dagene innimellom readinger og healinger, her i huset.

I dag

 

 

6 kommentarer
    1. Ja, det er mye som skal med.. Kjenner det blir mer og mer som tar tid, år for år.. Tilskudd, medisiner, ting man må ha pga kosthold / helse etc.. Alle de bøkene.. Har kjøpt meg Kindle, men har ikke sett på den etter 8 dager her i Sør-Spania. Har knapt lest ferdig en av de seks bøkene jeg hadde med. Halvveis i nummer to. Overløperen er med. den er sabla tung, men jeg la den tilside etter å ha lest et par sider.. Noe med krig i nord, som ikke fenget på senga her.. Den kunne blitt igjen hjemme.. Noe lett må man ha når man er i varmere strøk:) Om et par dager er jeg hjemme, og da drar vel du snart…God pakking og forberedelse. 🙂

      1. Takk 🙂 Ja, det må være noe lett og fengende. Overløperen passer nok best hjemme. Liker feelgood og krim, som er lettleste, når jeg er på ferie. Tirsdag skal jeg til lunsj hos Aschehoug, møte med Heather Morris og det er mulig jeg får møte Jenny Colgan hos Gyldendal, før Aschehouglunsjen. Det er jo gøy med opplevelser. Passet godt for vi kunne dra en dag før. Det er feelgood kveld hos Gyldendal den kvelden, men da har jeg bestilt middag hos venner.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg