Frekvensmusikk

 

Frekvensmusikk er noe jeg er interessert i og skal utforske mer.

Jeg har skrevet mye om frekvenser før også men for mange er det kanskje litt fremmed enda.

Fortsatt er det mange som ikke har fått øynene opp for hvilket fantastisk verktøy healing er.

Mye av årsaken er nok at det før har vært så høytflyvende.

Hokus pokus og du blir frisk liksom.

De svinger tryllestaven disse som har fått en gave fra Gud, legger hendene på deg og mirakler skjer.

Ja mirakler kan skje men ikke slik det kan høres ut i enkelte gamle bøker og alle kan utvikle evnen til å jobbe med energi, som faktisk healing er.

Selv om som i alt annet også, er noen flinkere enn andre.

Healing må moderniseres, forstås på et mer folkelig nivå, ikke bare tro.

For tro har ingenting med healing å gjøre.

Ja, vi blir kanskje raskere frisk hvis vi tror, men healing er arbeid med energifrekvenser, ikke trylling,

 

Alt er energi og energi går på frekvenser.

Når vi tenker på hvordan vi stilte inn de gamle FM-radioene så forstår vi det.

Vi måtte inn på rett frekvens for å finne rett kanal.

Kroppene våre svinger også på frekvenser.

Det kan være riktige enn vi har forstått og trodd, dette med vår egen rytme og hvilken musikk vi liker.

 

Jeg fant en veldig interessant artikkel hos numerologen på Facebook.

Her er linken

https://www.numerologensverden.no/432-hz-den-tapte-harmoniske-frekvens/

 

Sitat fra artikkelen

 I bibelen leser vi at «i begynnelsen var ordet». Ord er lyd-vibrasjoner. Musikk er lyd-vibrasjoner, og du er lyd-vibrasjoner.

Numerologi er oldtidsvitenskapen som baseres på at alt er i universet er skapt lyd og vibrasjoner, og ved hjelp av Numerologi gjør man disse lyd-vibrasjonene om til tall.

 

Alt har sin frekvens.

Farger, lyd, lys, alt er healing

Alt skaper en vibrasjon i kroppen vår, energiene vibrerer og skaper harmoni eller disharmoni.

Alt er hjelpemiddel du kan bruke for å bedre helsen din.

Og det er hjelpemidler som blir gitt deg helt gratis.

Her skilles ikke mellom fattig og rik,  for det meste er tilgjengelig for alle.

Mange har gratis healinger, også jeg, stort sett hver tirsdag kveld.

Man melder seg på når jeg legger det ut på Facebook.

På YouTube er det hundrevis av meditasjoner og healinger helt kostnadsfritt.

 

Søk på det du ønsker, healing, meditasjon eller slik jeg gjorde, frekvensmusikk.

Prøv deg frem i de ulike klippene, kjenn hva som gir deg velbehag.

Jeg har ofte en form for sirup i kroppen, at den er tung og treg i motorikken.

Setter jeg meg ned og mediterer og hører på slik musikk, blir jeg mer avslappet og det tunge glir mer bort.

Ofte hører jeg noen minutter på en, før jeg føler for å skifte til en annen.

Jeg lar kroppen bestemme hva den vil ha.

Så om du tror eller ikke tror, spiller ingen rolle.

Kroppen din vil reagere på frekvensene og forhåpentligvis bli mer balansert.

Jeg finner dette veldig spennende.

Nå er jo jeg litt rar av og til og nå for tiden, føler jeg at det åpnes for nye frekvenser i kroppen min.

Som om jeg åpner opp for å kunne ta inn flere.

Dette innbiller jeg meg fordi energiene kjennes annerledes ut på kroppen.

Vibrasjonene irriterer ørene mine blant annet, akkurat som når du hører lyd som irriterer deg.
Kanskje er det også derfor mange av oss er så sensitive på lyder, fordi de er forstyrrende på kroppens naturlige frekvens.

Ja dette er tankespinn fra meg, men vet, det kan godt være sånn.

Les artikkelen, den er spennende og lang, så ta deg tid.

Og lytt gjerne til de ulike klippene på YouTube med frekvensmusikk.

I dag

 

 


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg