For ei suppe

 

Da er jeg i gang og syken nådde meg.

Ja, reisesyke altså, ikke noe alvorlig eller smittsomt.

Jeg har vært kjemperolig.

Hadde er lite anfall forrige lørdag, men det ble effektivt slått tilbake med meditasjon.

Og så kjente jeg det kriblet i morges.

Det skulle bare mangle for nå nærmer det seg.

De gamle yndlingsscetchersene er med, i tilfelle knærne blir vonde, da er disse best.

Tålufting er bare fint og de er fine hvis jeg skal bade, det er mye stein på stranda.

obs Leseeksemplar på bildet, pliktig å si fra om det, i følge markedsføringslov eller noe sånt.

 

Men så holdt det på å gå litt galt.

Det holdt på å bli mismatch. Heldigvis hadde det i så fall vært en til hver fot.

Men det var de blå som skulle være med, så jeg måtte lete i den andre.

Jeg kjøpte meg putetrekk for en stund siden og tenkte for meg selv at det er vel ikke mye miljøvennlig å selge de i stoffposer.

Jeg fikk meg jo ikke til å kaste de og se her, det er fantastisk. Skopose.

 

Jeg har også med meg noen plastposer.
Det har jeg funnet veldig nyttig.

Når vi skal hjem igjen, til skittent undertøy og åpnede solkremtuber og kanskje en flaske av noe slag, som ikke er tom, og som man er redd skal renne ut i kofferten. (Les jegermester, klarer aldri å drikke opp hele flasken, bare en liten hver kveld for magen)

Plastposer er bestandig godt å finne.

 

Operasjon spis opp det som er i kjøleskapet.

I fryseren fant jeg en boks saus og en boks lammelår.

Jeg kokte opp 2 poteter, en bit kålrot, en bit kål, en løk.

Så hadde jeg i sausen og kjøttet.

Det ble litt for tynt men istedetfor å lage mer jevning, ble det servert som suppe.

Nydelig mat og litt bedre plass i fryseren.

I morgen blir det sikkert wok, for jeg har vårløk, stangselleri, litt paprika og sikkert litt mer.

Da blir det siste middag hjemme på en ukes tid.

 

Nå er jeg sånn noenlunde ferdigpakket.

I morgen skal jeg prøve en ny behandling, rapport kommer.

Noen ærend blir det også.

Resten av dagen, skal jeg lese.

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg