Faller jeg? Faller jeg ikke?

Noen dager er det vanskelig å vite hva man greier.

Det er cc cowboys konsert på Eggen i dag.

Jeg har lyst men det har ikke kroppen min.

Jeg har handlet mat og den sier at nå vil den bare være hjemme.

 

Jeg skal lese om vikinger i dag.

Jeg liker godt bøker om vikingtiden og særlig denne serien.

Men jeg har hatt en lang vikingpause så dette er bok 3 av 5.

 

 

Ikke hadde jeg sett før nå at jeg har sitat bak på boken.

Det er bestandig kjekt.

Jeg gir jo ikke terningkast og blir derfor sjelden sitert.

 

Det klarner opp, tåka på Eggen forsvinner.

Åndalsnes gjør seg klar for Raumarock.

Gubben skal avsted, men jeg vil være hjemme.

 

Så får jeg spørsmål fra ei venninne om jeg vil være med på Eggen.

Det er vel bekreftelsen jeg trenger……tror jeg.

Det gjør ihvertfall at jeg tar sjansen.

Gubben blir med og kjører, slik at jeg slipper å gå mye.

Det er bestandig nifst å strekke strikken når man ikke er helt i form.

Vil jeg falle eller ikke?

Ja, det får tiden vise.

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg