Et øyeblikk

 

 

Noen øyeblikk er så lykkelige

De er så lykkelige at du vet ikke om de kan bli lykkeligere

Ja nå er det selvfølgelig ikke øyeblikkene som er lykkelige

De er bare fylt av lykke

Det er jeg som blir så sykt lykkelig av disse øyeblikkene som er så fylt opp av lykke

Ja, de renner nesten over

Det er nesten som  noe brusende du har i glasset

Du vet når du bestandig tømmer litt for mye så det bobler utenfor

 

Slik er disse boblende følelsene av berusende lykke

Du lukker øynene, nyter følelsen fylle kroppen din

Akkurat i dette øyeblikket da alt er så innmari perfekt

Alt er bare helt perfekt

Og det er så fullt av det perfekte inne i deg, at det uperfekte ikke får plass

Det er rett og slett ikke rom for det uperfekte akkurat nå

Til og med katten ligger foran deg og har det perfekt

Og vi tenker at måtte dette øyeblikket bare vare og vare og vare og vare

Jeg tenker jeg må klikke lagre som STOR LYKKE

Akkurat nå lagrer jeg følelsen av lykken

Jeg kjenner den brer seg gjennom hele meg

Sukk, nydelig

Takknemligheten brer seg også

Det er som om lykken brer seg først, i en bølge

Så kommer takknemligheten etter, i neste bølge

Bølge etter bølge, sekund for sekund

Det er lykken sin det

Akkurat nå

I dag

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg