Er det bare hos meg?

Det er som om noe har sluppet taket, nå i julen.

Jeg syntes det var gruelig tungt dagene før jul og de første juledagene.

Ikke at jeg var nedstemt, men som om jeg vasset i sirup og ikke kom av flekken.

Jeg er jo vant til at jeg svinger når det gjelder fysiske krefter.

Jeg kan være bedre en dag for så knapt orke flytte beina en annen dag.

 

Så slår det meg at kanskje er det ikke bare den fysiske kroppen min.

Kan det være at de universelle energiene er tunge disse juledagene?

Og når det nå går mot nytt år, så endrer det seg?

Føler folk en mer optimisme og ny giv nå denne tiden?

I år har jo også coronaen påvirket hele verden.

Det betyr at mange har vært bekymret og nedstemt,  nå når denne siste bølgen flommet over oss.

 

Når vi kommer inn i et hus der det har vært mye sinne, da kan det føles tungt.

Likedan i områder der det har skjedd mye vondt,  kan det føles tyngre.

Bevisstheten øker på jorden.

Vi sanser mer.

Når flere sanser andres følelser, vil de forsterkes.

 

Er det slik at nå føler flere det lettere?

Svinger vi i takt med menneskene rundt oss?

I så fall, tenk på hvordan du kan løfte de du omgås.

Eller du kan trekke dem ned ved å være negativ.

Hvilke ord bruker du?

Vær klar over at hvert ord også har energi.

Lyden i ordene svinger i frekvenser.

Ved å bruke oppløftende ord, vil energifrekvensene øke.

Bare prøv så vil du merke det.

Vi vet vi kan psyke oss opp og psyke oss ned.

Så tenk litt over hvordan du har hatt det nå i mørketiden.

Nå er lyset på vei tilbake.

Kjennes det annerledes ut nå?

Ja det funderer jeg på.

I dag

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg